Spannmåls produkter





Vetemjöl 1; fint 2; mellan 3; grovt

Jästbrödsmjöl

Havremjöl


Mannagryn

Havregryn

Kli 1; fint 2; grovt


Mjölet är rent från gifter, har inte besprutats eller gödslats med konstgödsel. Mjölet är malet i ekokvarnen i Svartå.

Kontakt: Kirsi Forsberg
telefon : 0503099563
e-mail : kirsi.forsberg@surfnet.fi
Södergård

Hemstöpta ljus 5 € / 2 st


måndag 24 januari 2011

Livet i Finnskogarna

Idag på morgonen när jag vakna fråga jag Lasse(som låg vaken och läste) -Är de 30 grader kallt ute eller snöar de för fullt?Han svara helt positivt nej ingendera.Men tji fick jag när jag lyfte mitt huvud snöa det med stooora flingor.Då jag ropa till att du ljög ju så svara han helt lugnt att de gjorde de inte i varje fall för 40min sen.Ja se karlar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar