Spannmåls produkter





Vetemjöl 1; fint 2; mellan 3; grovt

Jästbrödsmjöl

Havremjöl


Mannagryn

Havregryn

Kli 1; fint 2; grovt


Mjölet är rent från gifter, har inte besprutats eller gödslats med konstgödsel. Mjölet är malet i ekokvarnen i Svartå.

Kontakt: Kirsi Forsberg
telefon : 0503099563
e-mail : kirsi.forsberg@surfnet.fi
Södergård

Hemstöpta ljus 5 € / 2 st


fredag 27 januari 2012

Ute vid en åkerkant.

Till julen önska jag mig en ny motorsåg och hade tydligen varit så snäll så jag fick min önskan uppfylld.Jag hade alltid problem med att få den gamla igång dragen och om den var kall funka det aldrig.Men den här är underbar att starta en knyck och den är i gång.Som ett litet + är den liten och lätt.

Som ett bonus fick jag dom här ännu till jul.Nu ska väl byskande gå som en dans då man sågar och hör på musik på en gång.

Jippii första hörnet städat.

Buskarna hänger över en par meter nåt måste göras åt det.

Häftigt snö landskap.

Randigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar