Spannmåls produkter





Vetemjöl 1; fint 2; mellan 3; grovt

Jästbrödsmjöl

Havremjöl


Mannagryn

Havregryn

Kli 1; fint 2; grovt


Mjölet är rent från gifter, har inte besprutats eller gödslats med konstgödsel. Mjölet är malet i ekokvarnen i Svartå.

Kontakt: Kirsi Forsberg
telefon : 0503099563
e-mail : kirsi.forsberg@surfnet.fi
Södergård

Hemstöpta ljus 5 € / 2 st


måndag 9 juli 2012

Årets första kantareller.

Idag fick jag en fin sommarpresent av Lina.Hon hade plockat ca en liter gula kantareller åt mig.Sådant kan man hitta på arbetsvägen:)

Gissa vem som har beställt fint väder till i morgon så att jag kan sitta ute i trädgården med mitt kaffe och svampsmörgås på färska svampar på morgonen.Njuta av sommarens blommor och få följa med mina sommargrannars bestyr ,vi har ett bofinks par i en holk rakt ovanför vårt utebord.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar